Розбір пісні «Ой піду я, ненько, в неділю раненько»

 Слова нової пісні, яку будемо розбирати.⤵️


Ой піду я ,ненько ,в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку

А вже моя груша і зійшла, і зійшла, і зійшла 


Ой піду я ,ненько ,в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку

А вже моя груша виросла, виросла, виросла 


Ой піду я ,ненько, в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку

А вже моя груша зацвіла, зацвіла, зацвіла 


Ой піду я ,ненько ,в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку

А вже моя груша доспіла, доспіла, доспіла


Ой піду я ,ненько, в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку

А вже мою грушу час трясти, час трясти, час трясти.


Ой піду я ,ненько ,в неділю раненько 

Під тую грушу під зелененьку.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Мета і основний зміст гуртка